34
Els Peripatètics, imparables
'Merlí'
La crisi d’audiència de TV3 ha trobat un bàlsam amb Merlí:la segona temporada d’aquesta sèrie sobre un peculiaríssim professor de filosofia ha aconseguit un share del 19,3%, un punt més que el curs passat. Aquesta ficció, creada per Héctor Lozano, ha despertat a més interès internacional, fins al punt que el gegant Netflix l’ha comprat –en la seva versió doblada al castellà– per oferir-la als països de l’Amèrica Llatina on és present i també al públic hispanoparlant dels Estats Units. A més, la sèrie es podrà veure a França i TV3 negocia amb Itàlia, Alemanya i els Estats Units (en aquest cas, amb una edició parlada en anglès) per poder-la exportar. Un efecte beneficiós d’aquesta sèrie, aparentment, ha sigut l’augment d’interès dels joves per la filosofia: les matriculacions al grau han augmentat aquest any en totes les universitats de Catalunya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada